خدمات پس از فروش شرکت هستی الکتریک تارا
ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، همواره سرلوحه کلیه اقدامات و فعالیتهای شرکت هستی الکتریک تارا به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی در کشور قرار دارد. از جمله ویژگیهایی که شرکت هستی الکتریک تارا را در ارائه این خدمت به مشتریان محترم متمایز مینماید، شامل موارد زیر میباشد:- کیفیت مناسب محصولات
- پاسخگویی به موقع به مشتریان جهت گارانتی و رسیدگی به محصولات مرجوعی در جهت تضمین رضایت مشتریان
- قابل اعتماد و واقعی بودن گارانتی محصولات و تعهد نسبت به انجام خدمات گارانتی و تعویض محصولات در مراکز سراسری

شرایط گارانتی محصولات
شرایط گارانتی محصولات هستی الکتریک تارا به شرح جدول زیر میباشد:مواردی که شامل گارانتی میشود |
1 |
محصول سوخته. |
2 |
افت شدید نور محصول نسبت به نور اولیه). |
|
3 |
جداشدن سرپیچ از حباب بدون هیچ دستکاری |
|
4 | لرزش نور یا ایجاد حالت چشمک زن | |
5 | لامپ نیمه روشن |
|
مواردی که شامل گارانتی نمیشود |
1 | لامپ سالم. |
2 |
مخدوش بودن تاریخ تولید یا انقضا مندرج روي لامپ یا اتمام تاریخ گارانتی |
|
3 | عیوب فیزیکی و خسارتهای مکانیکی مانند دستکاری لامپ ، وارد شدن ضربه به قسمت های مختلف محصول که باعث شکستگی یا فرورفتگی و سوراخ در بدنه و قسمتهای دیگر محصول شده باشد. |
|
4 |
صدمات ناشی از استفاده در محیط های غیراستاندارد نظیر گردو غبار شدید ، محیط های اسیدی ، محفظه بسته ، محیط های با رطوبت بالا و.. |
|
5 | صدمات ناشی از نوسانات برق |
توجه: 1. در صورتی که تاریخ ضمانت محصول بر روی جعبه درج شده باشد، لطفاً جعبه را نزد خود نگه داشته و در هنگام تعویض به فروشنده تحویل نمایید.
توجه: 2. شرکت هستی الکتریک تارا در قبال ارائه خدمات گارانتی هزینه اجرت دریافت نمینماید و فروشندگان حق دریافت حقالزحمه از مشتری را ندارند.