خدمات پس از فروش شرکت هستی الکتریک تارا

ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، همواره سرلوحه کلیه اقدامات و فعالیت‌های شرکت هستی الکتریک تارا به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات روشنایی در کشور قرار دارد. از جمله ویژگی‌هایی که شرکت هستی الکتریک تارا را در ارائه این خدمت به مشتریان محترم متمایز می‌نماید، شامل موارد زیر می‌باشد:
  • کیفیت مناسب محصولات

  • پاسخگویی به موقع به مشتریان جهت گارانتی و رسیدگی به محصولات مرجوعی در جهت تضمین رضایت مشتریان

  • قابل اعتماد و واقعی بودن گارانتی محصولات و تعهد نسبت به انجام خدمات گارانتی و تعویض محصولات در مراکز سراسری

    شرایط گارانتی محصولات

    شرایط گارانتی محصولات هستی الکتریک تارا به شرح جدول زیر می‌باشد:

    مواردی که شامل گارانتی می‌شود

    1

    محصول سوخته.

    2

    افت شدید نور محصول نسبت به نور اولیه).

    3

    جداشدن سرپیچ از حباب بدون هیچ دستکاری

     4  لرزش نور یا ایجاد حالت چشمک زن
     5

    لامپ نیمه روشن

    مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود

     1

    لامپ سالم.

    2

    مخدوش بودن تاریخ تولید یا انقضا مندرج روي لامپ یا اتمام تاریخ گارانتی

     3

    عیوب فیزیکی و خسارتهای مکانیکی مانند دستکاری لامپ ، وارد شدن ضربه به قسمت های مختلف محصول که باعث شکستگی یا فرورفتگی و سوراخ در بدنه و قسمتهای دیگر محصول شده باشد.

    4

    صدمات ناشی از استفاده در محیط های غیراستاندارد نظیر گردو غبار شدید ، محیط های اسیدی ، محفظه بسته ، محیط های با رطوبت بالا و..

     5

    صدمات ناشی از نوسانات برق

    توجه: 1. در صورتی که تاریخ ضمانت محصول بر روی جعبه درج شده باشد، لطفاً جعبه را نزد خود نگه داشته و در هنگام تعویض به فروشنده تحویل نمایید.

    توجه: 2. شرکت هستی الکتریک تارا در قبال ارائه خدمات گارانتی هزینه اجرت دریافت نمی‌نماید و فروشندگان حق دریافت حق‌الزحمه از مشتری را ندارند.